Tysiac slow

Temat: KAZEX
" />Firma Kazex sp. o.o. specjalizuje się w spedycji oraz przewozach krajowych jak również zagranicznych, a także świadczy usługi z zakresu wynajmu kontenerów oraz ich pełnej obsługi.

W ramach proponowanych kompleksowych usług zobowiązujemy się do podjęcia wszelkich możliwych kroków w celu zapewnienia największej staranności i realizacji zlecenia zgodnie
z Państwa oczekiwaniami.

Jesteśmy przedsiębiorstwem stale rozwijającym się dlatego z myślą
o naszych klientach organizujemy właśnie giełdę sprzętu specjalistycznego- m.in. ciągników siodłowych, dźwigów, ładowarek- na którą serdecznie zapraszamy już wkrótce.

http://www.kazex.eu/

lukajcie to ;/
http://www.picturepush.com/public/1492817
Źródło: forum.ptforum.pl/viewtopic.php?t=9545



Temat: 3 auta typu Partner,70tys gotowki,mala hala-co zrobić?
witam ;) proponuje pomnozenie tych 70 tysiecy do ok. 200 na np. gieldzie, a auta puscic w wynajem (spedycja krotko dystansowa)...po ok. roku powinny byc z tego spore zyski...a jesli chodzi na dzien dzisiejszy o staly, co miesieczny zarobek na tym kapitale i flocie samochodow, mysle ze powienien Pan podpisac umowe moze z poddostawca np. steropianu i transportowac go do odbiorcy po tanich kosztach...za to 70 kafli mozna zakupic ciagnik siodlowy+naczepa w calkiem dobrym stanie i mysle ze firma bedzie sie rozwijac ;) spedycja i transport to jedna z najlepiej rozwijajacych sie dzialow gospodarczych w Polsce, wiec radze sprobowac ;) pozdrawiam :)
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=27416


Temat: Pogaduszki 24h
" />
">Pomiedzy USA, a Europą jest jedna zasadnicza różnica w transporcie. Tam większość ciężarówek jest prywatna tzn. kierowca jest właścicielem samochodu, a w Europie większość kierowców pracuje w firmie. Mało jest takich którzy jeżdżą własnym samochodem. Związek zawodowy transportowców, to jedna z najsiniejszych organizacji w usa, każdy rząd się z nimi liczy. Kilka razy w historii doszło do strajku transportu, praliż całego kraju, szybko się dogadywali Nikt tam nie wyskoczy z jakimiś zaniżonymi stawkami, mimo wolnego rynku, bo za długo by sobie nie pojeździł. Większość ładunków jest rozdysponowywana na giełdzie gdzie obowiązują minimalne stawki poniżej których nie wolno zejść.


No tam to chyba 80% ciężarówek to jest własnością kierowców. Mój wujek ma tam trzy ciagniki siodłowe i chyba z 20 naczep róznego typu. W zalezności do czego potrzebuje je, ale on w tym fachu tam sidzi od 1985 roku więc juz kupe czasu i nie narzeka. Nie ma go większosc czasu w domu ale jak sam twierdził "chyba nie ma miejsca w USA w którym by nie był". Niektóre naczepy ma pięknie wymalowane jak czasem sie widzi na amerykańskich truckach. Mało kiedy jedzie z nieswoją naczepą gdzies.

Ale u nas tez powoli idzie w tym kierunku aby kierowcy mieli swoje auta , ostatnio coraz wiecej ogloszeń sie pojawia (a przeglądam je na bieżąco bo mysle cały czas o jakimś pojezdzie powyzej 3,5T i sie zastanawiam czy warto taki kupić) w stylu "Zatrudnimy kierowcę z własnym ciągnikiem siodłowym" lub "Zatrudnimy kierowcę z wywrotką czteroosiową". Tylko ze u nas malo kto sie odważy wziąsc auto takie nowe w leasing za minimum 400tys zł jak nie wiadomo czy firma w której pracuje za rok bedzie jeszcze istaniała
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=7528


Temat: Wirtualna giełda: oferty sprzedaży
Wirtualna giełda polega na wystawianiu przez graczy ofert sprzedaży ich wirtualnych składów. Podobnie jak Wirtualna firma ma ona na celu umilić graczom grę, zbliżyć się do rzeczywistości, a także nauczyć ekonomiki.

1. Co można wystawić?
a) samochód ciężarowy:
-ciągnik siodłowy
-pojazd skrzyniowy
b) naczepę/przyczepę/zabudowę
c) części (kabiny, akcesoria itp.)
d) całe zestawy.

2. Jak musi wyglądać poprawnie wypisane ogłoszenie?
W przypadku samochodu ciężarowego:
a) marka
b) model
c) rok produkcji
d) przebieg
e) moc
f) wyposażenie
g) inne informacje (opcjonalnie)
h) cena)
i) przynajmniej jedno zdjęcie w formacie .jpg

W przypadku naczepy/przyczepy/zabudowy:
a) marka
b) model
c) rok produkcji
d) wyposażenie (opcjonalnie)
e) inne informacje (opcjonalnie)
f) cena
g) przynajmniej jedno zdjęcie w formacie .jpg

W przypadku części:
a) nazwa części
b) opis
c) inne informacje (opcjonalnie)
d) cena
e) przynajmniej jedno zdjęcie w formacie .jpg

W przypadku całego zestawu: patrz pierwszą i drugą opcję.

Do każdego z zamieszczonych ogłoszeń trzeba podać jakikolwiek kontakt.

3. Kiedy ogłoszenia będą usuwane?
Ogłoszenia będą usuwane, kiedy nie będą zawierać któregoś z podpunktów.

4. W temacie mogą być jedynie posty zawierające ogłoszenie. Inne będą usuwane.

5. Po sprzedaży poprzedni właściciel musi powiadomić któregoś z zarządców. Archiwalne ogłoszenie natychmiast zostanie usunięte, żeby nie robić bałaganu.

6. Cena sprzedaży jest zupełnie wirtualna i nikt nie ma prawa pobierać za to prawdziwych pieniędzy!

TruckSite zastrzega sobie zmianę regulaminu.
Ostatnia aktualizacja: 16 listopada 2009.
Źródło: trucksite.pl/viewtopic.php?t=6266


Temat: Stawka za km.
" />to nie jest tak.
1. w tej chwili zarobki kierowców zawodowych na zachodzie drastycznie spadły. ze względu na spadek stawek tam też oraz ze względu drastycznego spadku transportu międzynarodowego. przerzuty unijne robią kierowcy z dawnych demoludów. wystarczy przypomnieć sobie ile widzieliśmy 10 lat temu pojazdów niemieckich w Polsce, a dzisiaj.
2. pojazdy tyle samo nie kosztują. polski przewoźnik lub spedycja kupują 2-3 auta nigdy nie osiągnie takiej ceny jak wielka korporacja zachodnia kupująca w jednym rzucie 1000 aut.
3. przedsiębiorstwa egzystują w innych warunkach. inne są podatki. u nas opłaty sa wielokrotne i poukrywane. w rzeczywistości tak jak służba zdrowia niby darmowa kosztuje więcej niż ekskluzywna prywatna klinika.
4. stawki po jakich jeżdżą przewoźnicy są różne. niemiecki przewoźnik jest najczęściej 2-3 w kolejce, a polski dostaje frachty jako 5-6 od polskiego pośrednika.
5. terminy płatności. w starej UE terminy płatności są krótsze (wynika to z ilości pośredników) oraz pewniejsze. w Polsce przewoźnik tylko wspomagający się internetową giełdą ładunków musi przyjąć, że jakiś 10% albo nie zostanie zapłacone, albo będzie na tą kasę czekał ponad rok.

jedni i drudzy prowadzą działalność prawie tak samo, ale prawie robi wielką różnicę.

6. firmy które stanowiły o sile polskiego transportu wielkości 20-50 aut, które najszybciej przystosowały się do zmieniającej się gospodarki dzisiaj są najmniej opłacalne. w tej chwili transport zmierza do modelu amerykańskiego, czyli albo wielka korporacja z wielotysięczną flotą, albo silngiel kierowca - przedsiębiorca posiadający jeden ciągnik siodłowy, jeżdżący z naczepami korporacji. inne firmy będą kulały, albo upadną.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=22926


Temat: ROFIA, Margonin
" />Spedycja i Transport Międzynarodowy
Siedziba firmy : ul. Okopowa 21; 64-830 Margonin
Baza transportowa: Margońska Wieś 57, 64-830 Margonin
tel/fax: +48 (0) 67 281 5051
Firma została założona w 1996 roku .Początkowo działania skupione były na świadczeniu usług transportowych na rynku lokalnym, jednakże dzięki dynamicznemu rozwojowi szybko rozszerzono obszar działań na cały kraj. Inwestując zyski w zakup kolejnych samochodów szybko stała się wiarygodnym partnerem dla wielu firm jak i wielu spedycji z całego kraju.
Po wejściu Polski do Unii Europejskiej firma została przekształcona w Przedsiębiorstwo Transportowe i zaczęła świadczyć usługi transportowe na terenie całej Unii.


Posiadają nowoczesny tabor składający się z nowoczesnych ciągników siodłowych (Renault Magnum, Volvo FH,Iveco - [łącznie 16 zestawów].) z naczepami.W zeszłym tygodniu firma wzbogaciła się o 2 nowe VOLVO Fh 440 Euro 5 oraz Scanię R 420

Naczepy:
1 szt. chłodnia-standard
1 zestaw(120m3) sztywna zabudowa ,ładowany tylko tyłem(38 palet).Ładowność 18 ton
2 szt. megi z unoszonym dachem-firana
2 naczepy bardzo wysokie H 2,81 -unoszony dach ,do bocznego załadunku
10 naczep standardowych-wys. 2,75,13,6 dł.,24 ton - firany
Naczepy wyposażone są w linki celne oraz w zestaw pasów zabezpieczających ładunki, maty anty poślizgowe
Obsługiwane kierunki:Niemcy,Belgia,Holandia,Francja
Info ze strony www firmy
Spedycja międzynarodowa

">Wszystkie zestawy drogowe posiadają pełne ubezpieczenie (OC, NW, AC i OCP). Pracujemy zgodnie z Konwencją o Umowie Międzynarodowego Przewozu Towarów i Usług z zastosowaniem m.in. karnetów TIR. Jesteśmy uczestnikami giełdy transportowej ‟TimoCom”(nr ID: 095575) i ‟TRANS” (nr ID: 86906). Kierowcy są wykwalifikowanymi specjalistami, wywiązującymi się z zadań terminowo i bezpiecznie.
Gwarantowany wysoki poziom obsługi i terminowość dostaw jest między innymi dzięki temu, że mamy 24h kontakt telefoniczny z kierowcami, oraz systemy nawigacji satelitarnej – GPS.

Współpracujemy z wieloma firmami transportowymi i spedycyjnymi. Pojazdy nasze mogą być podstawiane pod załadunek przez 24h na dobę, we wszystkie dni tygodnia

Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=15451


Temat: Struktura firmy transportowej.
" />firmy transportow sa róznej wielkości i ich struktura różni sie jak struktura zwierząt od jednokomórkowców do bardzo złożonych organizmów.
najprostszym takim organizmem jest kierowca posiadający własny pojazd, czasem to bywa ciągnik siodłowy, czasem zestaw i tu nie ma co mówić o jakiejś strukturze.
większe firmy zatrudniające kilka samochodów mają szefa, dyspozytora - bo nie można go nazwać jeszcze spedytorem (takie firmy najczęściej jeżdżą dla jednej spedycji) nadzorującego pracę kierowców, niżej kierowcy, a gdzieś z boku księgowa na półetatu.

firmy trochę więsze pod szefem mają dyrektora przedsiębiorstwa, pod nim kilku spedytorów pełniących również funkcję dyspozytorów odpowiedzialnych za rozliczenie kierowców i stan sprzętu. i dalej kierowcy.
czasem takie firmy posiadają stanowisko odpowiedzialnego za sprzęt i kierowców, a spedytorom zostaje tylko ich praca.
oczywiście w takich firmach jest już księgowa.

trochę większe firmy górę mają taką samą właściciel - dyrektor.
tabor - pojazdy z kierowcami sa podzielone na tak zwane brygady i mają z jednej strony nadzór spedytorów odnośnie pracy, z drugiej strony dyspozytorów od strony personalno - sprzętowej.
tutaj spedytor dostaje zleceń 120 - 160% możliwości przerobu własnej brygady i korzystając z narzędzi jakie ma internet, telefon, fax niepasujące kursy wprowadza na rynek, poprzez sporzedawanie współpracującym przewoźnikom lub poprzez giełdy internetowe.
kursy dla swoich aut układa w kółka uzupełniając swoimi ładunkami, od innych spedytorów lub kupując z rynku.
dalej jest jak wszędzie księgową zastępuje dział księgowości, sa kierowcy, a nowmi elementami są działy marketingu, czasem warsztat, który może pojawić się w mniejszych firmach, lub zanikać w największych, przedstawicile handlowi, działy naboru i szkolenia kierowców. mogą być również magazyny lub działy logistyki, które wiążą się z obsługa drobnicy.

i tak mniej więcej jest z frimami zajmującymi się transportem drogowym, jednak w większych firmach zdarzają się, często działy obsługujące transport kolejowy lub lotniczy, czy wodny.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=7313